22 March 2009

Dansa på min grav


Gå omkring och vara rädd för din syster

2 kommentarer:

Igor said...

Dansa på min grav

Dom vill lära dig att krypa, att gå i takt.
Dom vill lära dig marschera, att stå givakt.
Stå på rad och klappa händer
för sakens bästa hålla med.
Lära dig hur vinden vänder
för sakens bästa gå på led.

Dom vill lära dig att ljuga
när det tar emot.
Lära dig bocka och att buga
för någon idiot.
Jag vill lära dig att dansa, om det någon gång blir av.
Om jag får nått att säga till om då skall du dansa på min grav.

Dom vill lära dig att tvivla
på det du tror.
Gå omkring och vara rädd för
din syster och din bror.
Jag vill lära dig att dansa
om det någon gång blir av.
Om jag får nått att säga till om då skall du dansa på min grav.

Då skall du dansa på min grav.

Bo Kaspers Orkester

Hardy Hum said...

Ovo mi je jedna od nihovih alltimefav. Uh!