06 April 2009

Bright lights and the big city meet


Cover art for the album Rattle and Hum by U2

11 kommentarer:

Igor said...

1. 1989 ili tako nesto.

2. Goran Topa donio kod nas kuci "I Still Haven't Found" i pustao je 100 puta na liniji ispod televizora, u dnevnoj.

3. Zvono - jazz klub. Jedino mjesto u Sarajevu gdje si mogao kupiti koncerte - naravno pirate i naravno na VHS kasetama.

4. Fotografija. Sjecam se kako sam bio odusevljen rasvjetom i fotografijom u filmu. Pogotovo ovo kada Bono uzme reflektor u svoje ruke. Mora da sam negdje podsvjesno zacrtao da cu i ja tako jednog dana pa sad sviju ganjam s mojim blicevima.

5. Crno-bijelo - Sjecam se kako sam bio odusevljen rasvjetom i fotografijom u filmu... :) A sjecam se i da su Milan i Dule imali ovu plocu, dupli album (imao sam je i ja poslije). Kako je dobra ova slika bila u toj velicini! Danas ne mozes vidjeti toliku fotografiju a da ne odes u galeriju (ili gledas jumbu-plakate).

6. Logotip - Ovaj U2 logotip sam nacrtao mali milion puta. Crtao sam ga svuda. Pocevsi od atlasa, zbirke zadataka iz matematike, klupa i zidova u skoli pa do zidova i lifta naseg nebodera. Uvijek sam bio impresioniran oblikom one dvice. Nikad do tad nisam vidio takvu dvicu.

7. "See the stone set in your eyes
See the thorn twist in your side" - Koliko sam se trudio samo da ovo prevedem. Imali smo neki dobar, pravi englesko-srpskohrvatski-hrvatskosrpski rjecnik. Sve je rijeci sto su mi ikada trebale imao. Ali za ovaj stih mi nije mogao pomoci. Uvijek je zvucalo preglupo, kako god.

8. Ekskurzija - Sunday Bloody Sunday. Koliko smo je samo puta otpjevali na ekskurziji u 7. razredu u Puli.

9. BB King - Nisam tada znao ko je on ali se dalo vidjeti iz Bonovog pogleda je to neko veliki. Nikad nisam slusao njegovu muziku a cijenim ga. Jel' to samo zato sto ga Bono postuje?

10. "Am I bugging you? I don't mean to bug you."

32 said...

hmm, a ja, taj omot prvi put vidjeo ispred poliklinike u Banja Luci...(tim putem sam svakodnevno prolazio, kad idem u grad ili do dede Adema u gostionicu)...naime Chesi Igor(komsija) je izvadio sa ponosom,navedenu gore,longplejku iz kese i meni pokazao. Bilo mi je jasno da je to bio U2 jer sam uspio procitati :).Chesi onako sav uzivljen meni poceo pricati o Boni itd , a ja onako, malo klimao glavom i pravio se ono, ko fol,da znam o cemu/kome on prica. Hocu reci, ja lagao....Zasto?......
eee zato sto to oni nisu bili cool u mom drustvu, (ne pitaj te me zasto). Jednostavno nisu. cak su se smatrali ono, supcima.

...tad za mene/nas su bili aktuelni Deep Purple sa albumom Stormbringer i dalje od toga nismo/sam mogli vidjeti, svi ostali su bili pe..ri.

....a sve to, djelimicno, ima veze sa mojim starijim bratom koji mi je servirao muziku,ne namjerno, vec onako usput.Ja mislio da sve ono sto on slusa da slusa cijeli svijet. To je bilo to, jedino ispravno. :)))) :))) :)))....aj da ne duzim, znate vec kako je to sve islo. Krize identiteta....sva sreca pa muzika nema BEST FÖRE datum. :)))

Hardy Hum said...

A neka muzika ima... i zavisi kako gdje i kako kome:)) sta sa Milli Vanilli, MC Hammer, Vanilla Ice, Marky Mark and the Funky Bunch, NKOTB.... Vjerovatno ima i dan danas ljudi koji kupuju njihove albume i koji bi dali sve da ih samo jednom vide live. I kontam kako mislish - tonsko zapisana melodija ne gubi na tonskom kvalitetu sa godinama tako da nema bäst före datum. Ali neshto mi ne da da poredim njihovu "trajnost" sa onim od U2, Pearl Jam, the Clash, Beatles, Elvis, Chuck Berry, Vivaldi itd. Gledajuchi na kakav smisao ta muzika nosi, koje znachenje ona ima i utisak na ljude koji dolaze u kontakt sa njom onda muzika i te kako ima i bäst före i bäst efter datum. Ili? Sta vi mislite?

32 said...

...tu si u pravu,ako gledamo na muziku kao socijalni pokret onda je jako vazno, (bar za one sto je prave) da se konzumira u dato vrijeme, inace gubi svoju vaznost. Kontam....sta je vaznije za nas "napredak"? Istorija ili sadasnjost?...hocu reci, ako gledamo na muziku u kontekstu istorije ili sadasnjosti, i sta je vaznije,onda nije vazno. Ponekad muzika moze imati veci impact na nas ako je slusamo van njenog vremena ili obrnuto....nastavak slijedi...
Ja sam vise mislio na ono, nikad nije kasno.

Hardy Hum said...

Ma znam, kontam...al' i sadashnjost je sutrashnja jucherashnjost shto znachi da je istoriji pretijesno da bi stala u medje sociokulturalno odredjenih granica juche/danas/sutra. Ona se, po ovom rezonu sudeci, proteze paralelno sa vremenskom linijom - beskonachno u obadva pravca:)))

Igor said...

Don't steal, get inspired II.

32 said...

...a jeeee...ubijaju...

32 said...

...cuj on meni inspired... :)))

"I've been caught stealing;
once...
...I enjoy stealing.
It's just as simple as that..."

J.A.

32 said...

"...Ona se, po ovom rezonu sudeci, proteze paralelno sa vremenskom linijom - beskonachno u obadva pravca:)))"

...Harise, hoces reci putujuci glagol...inbitvinizirati...ali onda nije beskonacan...eee je..ga. :))

Hardy Hum said...

:)))
e ja ti tu ne vidim nishta kontradiktivno. Zamisli da si zarobljen u najuzhem kavezu na svijetu, koji te je stisnuo kao kondom ali se proteze beskonachno u visinu i prema dole:)))) Ili da si u najnizhem kavezu, samo 30 cm visine ali koji je beskonachno shirok na sve strane horizontalnog diametra:))))

32 said...

ajd neka ti bude..."najuzem na svijetu"...hm, pa zar nije to vec neka vrsta ogranicenosti...aj razumijem da moze ici u beskonacnost, u visinu (mozda), al kako ce prema dole????...moj point je, da inbitvinizam nije beskonacan....ili, cekaj. Ako se radi o ljudskim glupostima i fantaziji onda jeste...;))))

...jesi li poceo pisati knjigu o Ibitvinizmu ili...ima nas u redu sto cekamo.