26 November 2011

All these changes taking place


I changed by not changing at all

2 kommentarer:

Anonymous said...

TRAŽIM ULICU ZA SVOJE IME

Šetam gradom naše mladosti
i tražim ulicu za svoje ime.

Velike, bučne ulice -
njih prepuštam velikanima istorije.

Šta sam radio Dok je istorija trajala šta sam ja radio?
Prosto tebe volio.

Malu ulicu tražim, običnu, svakodnevnu,
kojom se, neopaženi od svijeta,
možemo i prošetati poslije smrti.

U početku ona ne mora imati mnogo zelenila,
čak ni svoje ptice.
Važno je da u njoj, bježeći pred hajkom,
uvijek mognu da se sklone i čovjek i pas.

Bilo bi lijepo da bude popločana,
ali, na kraju, ni to nije ono najvažnije.

Najvažnije je to
da u ulici s mojim imenom
nikada nikog ne zadesi nesreća.

- Izet Sarajlić

Anonymous said...

Rätt:
Dok je istorija trajala šta sam ja radio?

Fel : Šta sam radio Dok je istorija trajala šta sam ja radio?